فروش سنگ خارجی

فروش سنگ خارجی

یکی از مقالات که ممکن است کمتر مطالعه کرده باشید در مورد خرید و فروش سنگ خارجی می باشد. عوامل خیلی زیاد و متفاوتی ممکن است بر روی قیمت سنگ خارجی موثر باشند.با وجود اینکه بیشتر از یک دهه گذشته اما سنگ های وارداتی شانس خوبی در صنعت ساختمان سازی داشته اند و در خیلی از پروژه های لوکس و مسکونی و یا فراتر از آن تجاری قابل استفاده بوده اند و از نظر مالی منابع مربوط به آن محدودیتی ندارند و در خیلی از جاها مورد استفاده بوده اند. در پروژه های مختلف و در خیلی از بخشهای ساختمانی مانند لابی ،آسانسور ،راهرو، دیوار پشت تلویزیون، راه پله سرویس بهداشتی پذیرایی، شومینه و سنگ آشپزخانه مورد استفاده بوده است. اما یکی از علائم محدود کننده در مصرف آن قیمت بالای سنگها می باشد.

واردات سنگ خارجی

فروش سنگ خارجی

واردات سنگ ساختمانی بسیار هزینه بر بوده و با توجه به اینکه ارزش پول ایران به شدت کاهش داشته است سنگ خارجی قیمت بالا و چشم گیری پیدا کرده است که استفاده از آن رابرای پروژهای خیلی معمول بسیار پایین آورده و تقاضا کم شده است اما همچنان مصرف این سنگ برای ساختمانها و منازل لاکچری موجود و خود رانشان داده است .انواع متنوع سنگ های مرمریت ،گرانیت ،کوارتزیت و وانیکس برزیلی و ایتالیایی از واردات سنگ می باشند.سنگهای خارجی امکان استفاده برای دکور سنگ با سایز و تایل و طرح خاص رافراهم نموده و همچنین این امکان را دارد تا در طرح های مختلف که سه بعدی و حجم سنگی وجود دارد مورد استفاده قرار بگیرد.همچنین در فرم دادن اسلب و تایل نیز کمک کرده و قیمت متفاوتی بسته به نوع ابزار و مدت زمان مورد نیاز برای نصب همه این عوامل دست به دست هم داده تا قیمت سنگ خارجی بر آورد و بر اساس آن تغییر کند.

محصولات جایگزین

چون قیمت سنگهای خارجی بسیار بالا می باشد در صورتی که نیاز خاصی ندارید پیشنهاد می شود به جای سنگ خارجی از سنگ ایرانی با کیفیت زیاد و ظاهر زیبا استفاده شود.سنگهای ایرانی به شکل اسلب ،تایل ،پلاک طولی و تایل با هر سایز سفارشی با هرگونه ابزار خاص و طراحی منحصر به فرد و خاص تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.