یکی از بهترین و پرکاربردترین نماهای سنگی که امروزه از آن در خیلی از جاها به عنوان جان پناه در بخش های مختلف ساختمانی به کار می رود نرده سنگی صراحی است که گزینه مناسبی برای ره پله ها تراس ها و بالکن ها است.

ما در این سایت امکان  خرید آنلاین نرده سنگی صراحی را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید به  راحتی و بدون دغدغه و تنها با زدن چند کلیک، نرده سنگی صراحی مورد نیاز خود  را در هر اندازه و ابعادی را که می خواهید خریداری نمایید.

این نرده ها هم  برای نمای بیرونی و هم برای نمای درونی ساختمان ها مورد استفاده قرار می  گیرند که در شکل ها و اندازه های گوناگونی برش داده می شوند تا همه بتوانند  از آنها در بخش های مختلف ساختمان خود استفاده کنند.

این نرده ها به دلیل  برخورداری از مواد سنگی از مقاومت و استحکام بسیار زیادی برخوردار می  باشند. در همین راستا در ادامه این مقاله قصد داریم که به بررسی ویژگی های  این نوع سنگ و مزایای خرید آنلاین آن از این وب سایت بپردازیم.

آشنایی با نرده سنگی صراحی

از نرده های مختلف در ساخت و ساز استفاده می شود اما در این بین نرده سنگی صراحی چون هم مقاومت بیشتری دارد هم در بین مردم محبوبیت بالاتری دارد بیشترین استفاده را داشته همچنین به زیبایی  نمای ساختمان نیز اضافه شده است.

نرده سنگی صراحی، به نوعی از  نرده های سنگی و آهکی گفته می شد که بر اثر برش بر روی سنگ های تراورتن  ساخته می شوند. امروزه این نرده ها، در طرح ها و مدل های گوناکونی در دسترس  می باشند و به راحتی می توانند هر نوع سلیقه ای را پوشش دهند.

بسیاری از افرادی که در خرید و فروش سنگ فعالیت می کنند، معتقد هستند که نرده سنگی صراحی از شیک ترین و بهترین سنگ هایی است که می توان از آن برای نمای  بیرونی و درونی ساختمان ها استفاده کرد.

نکات مورد توجه در زمان خرید سنگ نرده صراحی

در صورتی که می خواهید از نرده سنگی صراحی استفاده کنید باید خیلی از مسائل که مهم هستند را در نظر بگیرید.به عنوان مثال مکانی را که در آن نرده سنگی قرار میگیرد بسیار حائز اهمیت است هم از نظر ایمنی و هم از نظر زیبایی ساختمان باید به آن توجه داشت. علاوه بر این، میزان فضای مورد نیاز برای نصب نرده سنگی صراحی،  فاصله بین نصب هر نرده، قیمت نرده سنگی صراحی از جمله نکات بسیار مهمی  هستند که باید در زمان خرید این نوع نرده به آنها توجه کنید.

یکی از ویژگی های نرده سنگی صراحی این است که این نرده در واقع یکی از  فراورده های سنگی بوده و جزو نماهای بسیار مقاوم و مستحکم به شمار می رود.  از این رو بهتر است که در زمان خرید چندان به قیمت آن توجه نکنید، چرا که  این سنگ از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است و ارزش خرید را دارد.  البته ناگفته نماند که سنگ نرده صراحی جزو سنگ های ارزان قیمت به شمار می  رود.

سنگ های نرده صراحی، خیلی شکننده هستند و به همین دلیل لازم است در زمان  خرید توجه کنید که در آن ترکی وجود نداشته باشد تا بعد از مدت کوتاهی به  طول کامل تخریب شوند. همانطور که گفته شد، تولید کنندگان  نرده سنگ صراحی  در تولید این سنگ برای افزایش استحمام و برش خوری راحت تر آن از سنگ های  تراورتن و آهکی استفاده می کنند، از این رو باید در زمان خرید به میزان آهک  موجود در آن توجه زیادی داشته باشید.

ویژگی های نرده سنگی صراحی

همانطور که از نامش پیداست نرده سنگی صراحی نسبت به سایر نرده های معمولی از طول عمر بیشتری برخوردار است بدلیل جنس و مقاومتی که دارد. یکی از مهمترین ویژگی های نرده سنگی صراحی که باعث  مزیت آن نیز شده است، قابلیت شستشوی آن می باشد. از این رو خرید این نوع  نرده برای آن دسته از خانم هایی که می خواهند هر چند وقت یکبار نرده های  راه پله و تراس خانه خود را شستشو دهند، بهترین گزینه می باشد.

نرده های  سنگی صراحی در برابر آتش سوزی مقاوم هستند و در زمان وقوع آتش سوزی به هیچ  عنوان آن را گسترش نمی دهند.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از این نوع نرده، قابلیت نصب راحت و آسان  آن می باشد. از آنجایی ک نرده های سنگ صراحی در برابر هوازدگی، تغییرات دما  و اشعه های مضر مقاومت بالایی دارند، بهترین گزینه برای استفاده در محیط  های بیرونی می باشند.

تنوع در طرح ها و رنگ های نرده سنگ صراحی بسیار زیادی بوده و به همین دلیل نیازی به رنگ آمیزی آن نخواهید داشت و می توانید خیلی راحت نرده سنگی صراحی را در همان طرح و رنگی که دوست دارید، خریداری  نمایید.