بهترین سنگ برای کف حیاط

سنگ مناسب برای کف حیاط

بهترین سنگ برای کف حیاط

بهترین سنگ برای کف حیاط

این بخش که جزء قسمت های پربازدید و جذاب می باشد .نمونه بارز آن استفاده در ساختمان ویلایی بوده که به صورت انبوه وجهت زیباسازی  در کف حیاط از سنگ‌های ساختمانی متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد که هرکدام باتوجه به خصوصیات ذاتی که یکی از مهمترین آن‌ها را می‌توان در تنوع رنگ در نظرگرفت مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

در این بخش به بررسی سنگ تراورتن خواهیم پرداخت زیرا سنگ‌های تراورتن از استحکام و دوام بالا و همچنین تنوع رنگ خوبی نسبت به سایر سنگ‌های ساختمانی برخوردار بوده و مهمتر از آن می‌توان بافت و جنسیت نسبتی که با خود همراه داشته را به عنوان گزینه اصلی جهت انتخاب باما در نظر گرفت .

سنگ مناسب برای کف حیاط

برای شناخت بهترین و مناسب‌ترین سنگ برای کف حیاط نیازمند توجه به یک سری استانداردها است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از مقاومت بالایی در برابر ضربه و سایش برخوردار باشد.
  • ضخامت لازم را داشته باشد تا به مرور زمان بر اثر رفت و آمد دچار ترک و شکستگی نگردد.
  • از نظر طرح و نقش با محیط پیرامون سازگاری داشته باشد.
  • از زبری قابل قبولی برخوردار باشد تا بدین وسیله از سر خوردگی افرداد و وسائل نقلیه در فصل‌های سرد و همچنین روزهای بارانی جلوگیری کند.

قیمت سنگ ساختمانی کف حیاط

تمامی سنگ‌های ساختمانی  قابلیت استفاده در کف حیاط را داشته و در این بین می‌توان نوع سنگ کیفیت و رنگ آن را بر قیمت سنگ کف حیاط تاثیر گذار دانست. هر چقدر زمینه رنگ انتخابی به سمت سفید و روشن باشد به نسبت قیمت آن نیز بالاتر است.

سنگ‌های تراورتن از تنوع رنگ کرم ، شکلاتی ، تیره ، رنگی ، سفید و … برخوردار بوده که تمام این موارد موجب شده تا طراحان بتوانند با سلیقه خود و استفاده از رنگ بندی به زیبایی محوطه بیافزاید .

سنگبری نپال واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر به تولید و فرآوری سنگ تراورتن عباس آباد می‌پردازد و باتوجه به رنگ بندی سنگ تراورتن عباس آباد می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها جهت انتخاب در سنگفرش کف حیاط دانست . این واحد آمادگی خدمات رسانی در زمینه خرید و فروش و همچنین مشاوره سنگ تراورتن برای کف حیاط در شهرهای اصفهان ، تهران و سایر شهرهای ایران را دارا می‌باشد . جهت دربافت اطلاعات بیشتر باما در تماس باشید .

آیا سنگ تراورتن برای کفپوش حیاط مناسب است؟

 تراورتن به دلیل بافت و ظاهری که دارد علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارد در برابر سرما ،گرما و شرایط آب و هوایی نیز مقاوم است. اما وجود تخلخل‌های موجود بر روی سطح سنگ شاید این شبهه را برای شما به وجود بیاورد که تمیز کردن گرد و خاک بر روی سطح آن کمی دشوار باشد که کاملا این گزینه صحیح است.