قیمت سنگ مرمریت هرسین

قیمت سنگ مرمریت هرسین

سنگ مرمريت هرسين از مناسب ترين گزينه ها براي استفاده در ساختمان هاي تجاري، مسكوني و… ميباشد. اين سنگ در رنگ هاي زمينه اي كرم مايل به خاكستري استخراج شده و پس از فراوري وارد بازار ميشود. سنگ مرمريت هرسين به دو شكل تايل و طولي به فروش مي رسد. اين سنگ داراي قيمتي مناسبي است و از گزينه هاي پيشنهادي براي داشتن نماي داخلي فوق العاده و زيبا ميباشد.

بررسي ويژگيهاي موثر بر قيمت مرمريت هرسين

سنگي از خانواده مرمريت با رنگي روشن و مايل به كرم است. در اين سنگ رگه هاي كريستالي نيز وجود دارد كه در قيمت سنگ موثر ميباشد به عبارتي هرچه ناخالصي موجود در سنگ كمتر باشد و يكنواختي بيشتري داشته باشد، زيبايي سنگ بيشتر شده و در نتيجه قيمت آن بالا ميرود.

مقاومت سايشي و فشاري اين سنگ نيز موجب تمايل خريداران به تهيه و استفاده از آن به عنوان سنگ كف شده است.

از ديگر موراد تاثير گذار بر قيمت مرمريت هرسين ميتوان به ساب پذيري بالا ، ابعاد و سورت بندي آن اشاره كرد. اين سنگ پس از فراوري داراي سطحي براق و چشم نواز ميباشد.

ساب پذیری مرمریت هرسین همچون دیگر سنگ‌های مرمریت بالاست و این سنگ پس از فرآوری سطحی براق و چشم‌نواز دارد. در تعیین قیمت این سنگ همچنین عواملی چون ابعاد و سورت‌بندی آن نیز موثرند.

[button title=”براي مشاهده و خريد سنگ هاي مرمريت كليك كنيد” link=”” target=”_blank” align=”center” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”black” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””]

کاربرد و ویژگی هاي مرمريت هرسين

این سنگ کاربردهای متنوعي ميباشد و در ابعادي همچون 40*40 و 40 به عنوان نمای دیوارهای داخلی و یا کفپوش به فروش می‌رسد. برای استفاده از این سنگ می‌توان از سورت‌بندی‌های مختلف آن استفاده نمود.

پر كاربردترين و و پر تقاضا ترين نوع اين سنگ كه محبوبيت بالايي را در بازار بازار داراست، سنگ مرمريت هرسين ممتاز ميباشد.

مرمريت هرسين نياز به مراقبت زيادي دارد لذا در صورت بي توجهي ممكن است دچار آسيب شود به اين منظور لازم است از تماس زياد آن با آب جلوگيري نمود و از نصب آن در مكان هايي كه به طور پيوسته در معرض نور خورشيد ميباشند خودداري كرد.

گفته ميشود مرمريت هرسين پس از تغيير ظاهر، امكان پوليش و ساب خوردگي به منظور بازگشت به حالت قبل خود را دارد.

از آن جايي كه سنگ ها بنا بر خصوصياتي كه دارند داراي كاربرد هاي متفاوتي ميباشند، بايد به دنبال سنگي متناسب با نياز خود باشيد. به عنوان مثال سنگ مرمريت هرسين استفاده شده در نماي ديوار لزوما نبايد داراي مقاومت سايشي و فشاري بالايي باشد اما در سنگ كف به علت اين كه ممكن است به طور پيوسته در معرض فشار باشد نياز است كه سنگ، سطح بالايي از اين پارامتر هارا دارا باشد. 

خرید سنگ مرمریت هرسین ممتاز

پس از ارزيابي ويژگي هاي سنگ ها نوبت به خريد آن ميرسد. همانطور كه گفته شد بين انواع مختلف اين سنگ، سنگ مرمريت هرسين ممتاز طرفداران زيادي دارد.

خوشبختانه امكان خريد اينترنتي و انلاين از فروشگاه معتبر دركاو فراهم شده است تا با صرف كمترين وقت و با اطمينان از كيفيت، ضمانت و قيمت سنگ بتوان سنگ مورد نظر خود را تهيه نمود.

[button title=”تماس با كارشناسان ما” link=”tel:+989151027432″ target=”_blank” align=”right” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”black” size=”3″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””]