قيمت سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد

تراورتن عباس آباد بسته به رنگ، طرح و كيفيت و ساير ويژگي ها در دسته بندي هاي مختلف قرار ميگيرند. اين دسته بندي بر اساس ويژگي سنگ ها در تعيين قيمت سنگ موثر ميباشد.

ویژگی ها و مشخصات تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد از محبوب ترين، پرکاربردترین و پرفروش‌ترین سنگ‌های تراورتن در بازار ایران است. معدن این سنگ همچون سنگ تراورتن حاجی آباد در شهرستان محلات استان مرکزی قرار دارد. این سنگ كاربرد هاي زيادي در طراحي ساختمان دارد و در بخش هاي مختلف آن به كار ميرود . ويژگي هاي منحصر به فرد اين سنگ باعث ايجاد اختلاف در قيمت آن با ساير انواع تراورتن ميباشد. در ادامه به اين ويژگي هاي تعيين كننده اشاره ميكنيم.

[button title=”براي مشاهده و خريد انواع تراورتن كليك كنيد” link=”https://dorkav.com/product/%d8%b3%d9%86%da%af-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%88%d8%b1%d8%aa%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%85%d9%88%d8%ac-%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1%da%a9%d8%a7%d9%88-40-%d8%b7%d9%88%d9%84%db%8c/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”” font_color=”red” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””]

ویژگی‌های تعیین کننده قیمت سنگ تراورتن عباس آباد

تراورتن عباس آباد به عنوان یک تراورتن سفید با کیفیت، به عنوان معروف ترين نوع تراورتن شناخته می‌شود . این سنگ خصوصیات زیر را داراست. 

  • رنگ اصلی آن کرم روشن مایل به سفید است. هر چه رنگ تراورتن عباس آباد سفیدتر باشد و روشن‌تر باشد قیمت آن بیشتر می‌شود.
  • اين سنگ به دو شكل موج دار و بي موج ايجاد ميشود كه نوع موجدار آن قيمت نسبتا بيشتري دارد كه علت آن، زيبايي بيشتر و هزينه توليد بيشتر نوع موج دار اين سنگ ميباشد.
  • در فرآوری این سنگ همچون دیگر انواع تراورتن در مواردي كه نياز به صيقلي شدن است، از رزین و اپوکسی استفاده می‌شود. نوع و پروسه فرآوری سنگ بر قیمت آن موثر است.
  • ابعاد توليد شده تراورتن عباس آباد نيز بر قيمت آن موثر ميباشد. اگر بخواهيد اسلب اين سنگ را خريداري كنيد بايد هزينه بيشتري را پرداخت كنيد.

سنگ تراورتن عباس آباد

نکات مهم در خرید سنگ تراورتن عباس آباد

پس از بررسي ويژگي هاي اين سنگ و مقايسه آن از جهات مختلف با انواع ديگر، ميتوان سنگي متناسب با نياز خود تهيه نمود. 

ميتوان سنگ تراورتن عباس آباد و ساير سنگ هاي ساختماني را با اطمينان از كيفيت و قيمت به صورت آنلاين خرید.

نكته لازك به ذكر اين است كه اگر در زمينه انتخاب سنگ تخصص كافي نداريد بهتر است با كارشناسان فعال در اين زمينه مشورت داشته باشيد تا سنگي مناسب و متناسب با نياز خود را خريداري نماييد.

[button title=”تماس تلفني با كارشناسان دركاو” link=”tel:+989151027432″ target=”_blank” align=”center” icon=”” icon_position=”” color=”” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””]