قيمت سنگ تراورتن بی موج

سنگ تراورتن بی موج

سنگ هاي تراورتن را ميتوان در انوع موج دار و بي موج طبقه بندي نمود. نوع برش اين سنگ عامل ايجاد يا عدم ايجاد موج در اين سنگ ميشود. در واقع براي داشتن يك سنگ تراورتن بدون موج كوپ هاي سنگ را در راستاي موج ها برش ميدهند .در ادمه براي دانستن ويژگي هاي تعيين كننده قيمت و كاربرد تراورتن بي موج با ما همراه باشيد.

عوامل موثر بر قيمت تراورتن بي موج

در هنگام خريد اين سنگ ميتوان به سليقه فردي و نوع نياز خود به سنگ توجه نمود اما از ديگر موارد حائز اهميت و قابل توجه قيمت تراورتن بي موج ميباشد كه در زير به موارد تاثير گذار بر ان اشاره شده است.

ابعاد سنگ: هر چه ابعاد سنگ بزرگ‌تر باشد قیمت آن بیشتر می‌شود.

  • ساب پذیری سنگ
  • سورت بندی (سوپر، ممتاز، درجه 1، درجه 2 و درجه 3)
  • رنگ و طرح سنگ
  • معدني كه از ان استخراج شده است
  • و …

 

خصوصيات و كاربرد تراورتن بی موج

از خصوصيات مهم سنگ ها كاربرد فراوان و متنوع ان ها ميباشد. در واقع استفاده از سنگ در هرمكان و با هر كاربردي نيازمند ويژگي هاي خاص و متناسب با ان مكان ميباشد تا بهترين نتيجه و كارايي را در بر داشته باشد.اما چگونه اين ويژگي ها ميتوانند بر قيمت سنگ موثر باشند؟

به عنوان مثال شما هنگامي كه ميخواهيد سنگ تراورتن براي نماي بيروني ساختمان بخريد، قطعا ويژگي هاي ان با يك سنگ تراورتن كه در پوشش راه پله به كار ميرود داراي داراي تفاوت ميباشد. زيرا ممكن است نماي بيروني ساختمان در معرض عوامل محيطي و ناملايمات جوي قرار بگيرد لذا فراوري سنگ ها با يكديگر متفاوت است كه اين عاملي موثر بر تفاوت قيمت ها است.

 سنگ تراورتن بی موج
تراورتن بي موج يزد

 

نکات مهم در خرید سنگ تراورتن بی موج

پس از بررسی قیمت به مبحث خرید آن می‌رسیم که خود به عواملی مجزا وابسته است. برای مثال شما نياز داريد تا با معادن تراورتن اشنايي داشته باشيد و بدانيد كه بهترين نوع تراورتن از كدام معادن استخراج ميشود. از سري معادن مهم و معروف در استخراج سنگ تراورتن ميتوان به معدن تراورتن حاجي اباد و تراورتن عباس اباد اشاره نمود كه اين سنگ ها در بازار داراي محبوبيت زيادي ميباشند.

جهت اگاهي از قيمت انواع سنگ تراورتن و دريافت راهنمايي با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.