قیمت سنگ نما در مشهد

قیمت سنگ نما در مشهد - فروش سنگ های ساختمانی در مشهد بدون واسطه با بهترین قیمت

سنگ نما

سنگ متریالی است که از زمان حضور بشر در زندگی انسان ها نقش داشته است. با گذشت زمان و پیشرفت علم کاربرد سنگ ها در زندگی انسان ها بیشتر و بیشتر شده است.

در معماری امروزی سنگ ها تقریبا در همه بخش های ساختمان نقش دارند.

در واقع سنگ ها از ارکان اصلی در ساختمان سازی ها می باشند که به شکل ها و روش های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از مهم ترین کاربرد های سنگ استفاده در نما ساختمان می باشد که در شهرهای بزرگ مانند شهر مشهد کاربرد های بسیاری دارد. این اهمیت سنگ در مشهد باعث شده است که قیمت سنگ نما نیز بسیار با اهمیت تر از سایر متریال ها باشد.

همانطور که ذکر شد در شهرهای بزرگ تمایل برای استفاده از سنگ محصوا برای نما بیشتر است و اکثر نما های ساختمان ها سنگی است.

نمای سنگ به عنوان محبوب ترین نمای ساختمانی در ایران بخش عظیمی از نما های ساختمان ها را در سراسر کشور را به خود اختصاص داده است که البته یکی از مهم ترین دلایل این امر وجود معادن استخراج سنگ فراوان در سراسر کشور می باشد.

قیمت سنگ نما در مشهد

در شهر مشهد که تولیدکنندگان و توزیع کنندگان زیادی در آن مشغول به فعالیت می باشند، بدون شک قیمت سنگ نما در مناطق مختلف با هم متفاوت می باشد.

برای قیمت گذاری روی سنگ نما فاکتورها و عوامل متعدی همچون کیفیت سنگ، ضخامت سنگ، رنگ طبیعی سنگ و… حائز اهمیت هستند. با توجه به بزرگی بازار سنگ نما و وجود مشتریان بسیار زیاد، سنگ های نما در انواع و سایزهای مختلف و متعددی تولید و توزیع می گردند.

سنگ نمای ارزان قیمت

جهت تهیه سنگ های ارزان قیمت در مرحله اول می توانید از سنگ های تراورتن ارزان قیمت برای نما استفاده کنید. البته مشخص است که نسبت به سنگ های گران قیمت تر کیفیت مطلوبی ندارند.

سنگ نمای قیمت مناسب با کیفیت بالا

شرکت معدنی درکاو که خود صاحب امتیاز 9 معدن فعال سنگ می باشد از تولیدکنندگان، طراح ها و مجری های نماهای نوین ساختمان، برای برطرف کردن نیاز آن دسته از مشتریان عزیزی که به هر دلیلی قصد استفاده از سنگ در نما و در عین حال ارزان را دارند، محصولاتی را تولید کرده است که با تماس با مجموعه می توانید استعلام قیمت نمایید.

قیمت سنگ در مشهد

سنگبری درکاو

گستره ی تولید این مجموعه با توجه به غنای معدنی و همچنین بکارگیری انواع روش های برش با ماشین آلات متنوع روز دنیا اقدام به تولید مرمریت ، گرانیت ، تراورتن و اونیکس ( مرمر) از سایز 10*10 تا اسلب می باشد.

کلیه فرآیندهای تولید محصول از استخراج معدن تا فرآوری در کارخانه و عرضه به مشتریان محترم به صورت متمرکز و توسط یک مجموعه صورت میگیرد.

مزایای سنگ های درکاو

  • مقاومت و دوام بسیار بالا : طبق آزمایش های انجام شده مقاومت خمشی سنگ های صنعتی درکاو بین 5 تا 11 مگا پاسکال می باشد در حالی که حداقل مقاومت خمشی طبق استاندار 755  فقط 3.5 مگاپاسکال می باشد. درنتیجه این محصول مقاومت ودوام بسیار بالایی داشته و می تواند عمر زیادی نیز داشته باشد.
  • مقاومت فوق العاده دربرابر سرما و یخبندان: دلیل تخریب سنگ در یخبندان نفوذ آب به درون سنگ ها و سپس منجمد شدن آن در زمستان حجم آن افزایش پیدا می کند که این باعث تخریب و سرمازدگی سنگ می گردد. اما خوشبختانه جذب آن در سنگ های صنعتی درکاو فقط سه درصد می باشد که باعث ایجاد مقاومت و دوام بالا در شرایط بد جوی میشود.
  • مقاومت در برابر اشعهUV  خورشید: ایجاد رنگ در سنگ های صنعتی درکاو بر خلاف خیلی از متریال ها، پوششی نمی باشد بلکه در بافت مولکولی محصول توسط پیگمانهای معدنی ایجاد می گردد بنابراین رنگ سنگ های صنعتی درکاو به مرور زمان پوسته نمی شود و مقاومت زیادی در برابر نور خورشید از خود نشان میدهد.
  • تنوع طرح و ابعاد: از دیگر مزیت های سنگ های صنعتی این است که به راحتی می توان در هر شکل ، ابعاد  و ضخامتی آن ها را تولید کرد. همچنین سطح سنگ را می توان به نقش ها و طرح های گوناگونی تولید کرد.
  • تنوع در رنگ: یکی از نیازهای طراحان و معماران برای ایجاد جلوه ای زیبا تنوع رنگ در متریال ها هست. سنگ های صنعتی درکاو در رنگ های مختلف زیادی تولید میشود که این رنگ ها دارای مقاومت زیادی می باشند.
  • مجهز به اسکوب فلز: یکی از مشکلات سنگ های طبیعی خطر بالای سقوط آن است و برای کاهش این خطر هزینه زیادی لازم است. اما سنگ های صنعتی درکاو دارای اسکوپ فلزی خاصی هستند که در عمق سنگ فرو رفته و سنگ را از هرگونه احتمال سقوط مصون می دارد.
  • چسبندگی به ملات: وجه پشت سنگ های درکاو به صورت متخلخل و ناصاف تولید می گردد که این باعث می شود سطح چسبندگی به ملات بیشتر شود.

قیمت سنگ نما تراورتن در مشهد

سنگ تراورتن یکی از بهترین سنگ های نما می باشد که در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ تراورتن انواع مختلف با سطح کیفیت و قیمت متفاوت دارد. هر نوع از سنگ های تراورتن با توجه به خصوصیات خاص خودشان، قیمت مختص به خود را دارند.

جهت آشنایی و استعلام قیمت سنگ های تراورتن مجموعه درکاو می توانید با واحد فروشگاه تماس حاصل نمایید.

قیمت سنگ نما عباس آباد در مشهد

سنگ تراورتن عباس آباد یکی از بهترین و با کیفیت ترین سنگ های نما می باشد. این سنگ همچنین سنگی گران قیمت می باشد و برای ساختمان هایی به کار برده می شود که قدرت و توانایی پرداخت هزینه های بالا را برای تهیه این سنگ داشته باشند.

جهت آشنایی و استعلام قیمت سنگ های عباس آباد مجموعه درکاو می توانید با واحد فروشگاه تماس حاصل نمایید.

عوامل مهم در قیمت سنگ تراورتن عباس آباد

  • قیمت سنگ خام
  • ابعاد و قطر سنگ
  • کیفیت فرآوری سنگ
  • کوره ای بودن یا نبودن سنگ
  • متراژ مورد نیاز