کاربرد سنگ طبیعی در حمام

کاربرد سنگ طبیعی در حمام

کاربرد سنگ در حمام

در سلسله مقالات قبل پیرامون کاربرد سنگهای طبیعی در معماری نوظهور صحبت کردیم و با بررسی یک به یک بخش های ساختمان به این جمع بندی رسیدیم که استفاده از سنگهای طبیعی دیگر معطوف به نمای ساختمان ها نیست.پس از نگاهی اجمالی به کاربرد سنگ در اشپزخانه
به یکی از جدیدترین ایده ها در بکارگیری سنگ طبیعی در منزل میرسیم، و آن بخش حمام و بطور اختصاصی وان حمام است!

کاربرد سنگ طبیعی در حمام

 

در سالهای اخیر با افزایش بهای مسکن و بدنبال آن افزایش هزینه های ساخت ساختمان مالکان و سازندگان در رقابتی نفس گیر بدنبال بهره گیری هرچه بیشتر از فرصت بوجود آمده جهت ایجاد تمایز واحد مسکونی خود با رقبا و به نوعی شکار مشتریان در این بازار آمیخته به رکود هستند.

یکی از ایتم هایی که بعنوان یک اپشن مهم در ساختمان محسوب میشود داشتن یک حمام زیباست که بتواند حس آرامش و لوکس بودن را هم زمان به بیننده القا نماید.

کاربرد سنگ طبیعی در حمام

علاوه بر نورپردازی و شیرآلات که درواقع آنها هم از المانهای اصلی زیبا سازی فضای حمام هستند داشتن یک وان حمام زیبا هم میتواند در تصمیم گیری و انتخاب مشتری بسیار تاثیرگذار باشد.

کاربرد سنگ در وان حمام

بسته به موقعیت مکانی ملک و اصطلاحا کشش منطقه و اندازه حمام،سازندگان جهت نصب وان گزینه های زیادی پیش رو دارند.از وان هایی از جنس چوب،فایبرگلاس،پلاستیک گرفته تا سنگ طبیعی،در این نوشتار سعی میکنیم تا اندازه ای با وان های سنگی آشنا شویماین مدل وان ها به دلیل ماهیتی که دارند از عمر بالایی برخوردارند وهمانطور که در مقدمه به آن اشاره شد عمده استفاده از این نوع وان در مناطق بالای شهر و یا اصطلاحا لاکچری نشین میباشد.

کاربرد سنگ طبیعی در حمام

دلیل آن هم ساده است قیمت بسیار بالای زمین که استفاده از متریال لاکچری را توجیح میکند و همچنین بازار هدف آن ویا به بیان دیگر قدرت خرید مشتریانی که بدنبال ملک در این مناطق هستندوان های سنگی به لحاظ وزن از سنگینترین وان ها محسوب میشوند همچنین بدلیل تنوع در سنگهای استفاده شده در ساخت آن دارای گوناگونی فراوانی در طرح و نقش هستند.

کاربرد سنگ طبیعی در حمام

جنس وان های سنگی میتواند از سنگ های مرمر،تراورتن و سنگ های رودخانه ای باشد.تصورش را بکنید! پس از یک روز سخت و پرمشغله کاری رفتن به داخل یکی از این وان ها شاید کاری باشد که هرکسی شانس امتحان کردن آن را ندارد! واقعا لذت بخشه نه!؟