سنگ لابی ساختمان

سنگ لابی ساختمان

سنگ لابی ساختمان

سنگ لابی ساختمان

لابی ساختمان برای همه نام آشنایی است که قسمت کاربردی ساختمان است و همیشه طراحی و انتخاب سنگ آن از چاش های بزرگ در ساختمان سازی است .

سنگ ساختمانی متریال اصلی در طراحی لابی بوده که باعث شده تا انتخاب سنگ لابی ساختمان به عنوان کلماتی پرجستجو در این زمینه باشد .ما سعی داریم توضیحاتی دراین باره به همراه تصاویر در اختیار شما قرار دهیم.
مراجعه کننده به هنگام ورود به ساختمان، لابی را در قسمت ورودی ساختمان می بیند و چیزی که نظر آن را به خود جلب می کند طراحی ودیزاین آن است ، این موضوع موجب می شود که اهمیت انتخاب سنگ برای لابی دو چندان شود تا بتواند تاثیر گذاری بر مراجعه کننده را بالا ببرد.

لابی ساختمان

چگونه بهترین سنگ را برای لابی انتخاب کنیم؟

در انتخاب سنگ باید علاوه بر کیفیت سنگ به زیبایی آن نیز توجه داشته باشیم .لابی دارای دو قسمت بدنه و کف است که باید متناسب با آن ها سنگی مناسب انتخاب کرد.

سنگ کف لابی

سنگی که برای کف انتخاب می شود از نظر کیفی باید از مقاومت بالا در برابر ساییده شدن و ضربه خوردن برخوردار باشد.
که بهترین گزینه ها برای سنگ کف می توان به مرمریت رزلایت ، مرمریت امپراطور، مرمریت بلوریور، مرمریت ماهور، مرمریت دورحه، مرمریت دهبید ، مرمریت لاشتر و پرشین سیلک اشاره کرد
عواملی وجود دارد که می تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت سنگ کف لابی بگذارد.مانند : ابعاد،نوع سنگ،درجه و کیفیت فرآوری و… .
بطور کلی سنگ مرمر نسبت به سنگ مرمریت و یا سنگ چینی قیمت بالایی دارد و البته اینکه سنگ از چه معدنی استخراج می شود و برند آن معدن هم در قیمت گذاری اهمیت دارد.

از نظر سایز و ابعاد هرچه سنگ بزرگتر باشد قیمت آن بیشتر است توجه داشته باشید که انتخاب سنگ سایز بزرگ بخصوص اسلب برای کف لابی بهترین انتخاب است.

لابی ساختمان

سنگ بدنه لابی

انتخاب سنگ بدنه لابی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید دارای کیفیت و زیبایی باشد به طوری که باعث جلب نظر مراجعه کننده قرار بگیرد .استفاده از سنگ های فورمچ وبوک مچ در لابی زیبایی خاصی به آن می دهد
سنگ مرمر اگر بصورت فورمچ و نور پردازی شده انجام گیرد نمای خاصی را به لابی می دهد که می توان از سنگ های مرمرسبز، مرمر پرتقالی ، مرمر عسلی و مرمر آبی استفاده کنید که در بدنه داخلی ساختمان نیز به انتخاب آن توجه ویژه ای می شود.

از نظر قیمتی سنگ بدنه مانند کف به عوامل گوناگونی مانند ابعاد ،نوع ،درجه ،کیفیت فرآوری و معدن آن بستگی دارد.

صنایع سنگ درکاو مجموعه ای بی نظیر از سنگ های مخصوص لابی را در اختیار دارد که با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار میدهند.