نما رومی و تراورتن عباس آباد

نما رومی و تراورتن عباس آباد فروش ویژه سنگ عباس آباد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت - سنگ ساختمانی تراورتن عباس آباد در مشهد بدون واسطه

نما رومی 

نما رومی قدمتی چند هزار ساله دارد و الهام گرفته از روم باستان می باشد.استفاده از تزئینات ، نرده های سنگی، پایه و ستون و … باعث شده این سبک از نما حالت اشرافی به خود بگیرد و بیشتر افراد تصور کنند این نوع سبک از ساختمان ها متعلق به افرادیست که از لحاظ مالی جزء اشراف محسوب می شوند.

ساختمان های رومی چندیدن سال است که چهره شهر ها را دگرگون کرده اند.البته این دگرگونی مخالفان زیادی هم داشته است.در هر حال هر سبک از معماری نیازمند مصالح ساختمانی از جمله انواع سنگ ساختمانی می باشد.

تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد یکی از بهترین انواع سنگ های روشن جهت ساخت نما به ویژه نماهای رومی می باشد. این سنگ به دلایل بسیار زیادی جزء بهترین سنگ های ساختمان سازی محسوب شده است.

دلایل محبوبیت سنگ تراورتن عباس آباد

  • رنگ روشن
  • ساب پذیری بالا
  • سطح صاف و صیقلی
  • مقاوم در برابر گرما، سرما، فشار و …
  • استحکام و طول عمر بالا
  • چسبندگی با ملات سیمان
  • نصب آسان در اتفاع به علت چسبندگی با ملات سیمان

چند سوال مهم

امکان دارد سوالات متداولی که در حین خرید سنگ یا قبل از آن برای شما پیش بیاید، در این مقاله تعدادی از این نکات را بررسی می کنیم.

اولین چیزی که به ذهنمان می رسد این است، که سنگ ارزان باشد! قطعا هر شخصی برای صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز در زمینه خرید مصالح صرفه اقتصادی را در نظر می گیرد.
البته لازم به ذکر است هر سنگ ارزانی بی کیفیت نیست و این قیمت گذاری ها همگی به بازار عرضه و تقاضا مربوط میشود.

قیمت هر سنگ با توجه به عوامل مختلفی سنجیده می شود: نوع سورت، ضخامت سنگ، نوع برش سنگ، موج دار و بی موج بودن سنگ و …

سوال دومی که پیش می آید یکدست بودن سنگ است.هر کوپ سنگی بعد از استخراج از معدن وارد کارخانجات سنگبری می شود .

طبیعت سنگ و بافت آن بر هیچ کس پوشیده نیست و باید این نکته را در هنگام خرید سنگ مد نظر داشت که رنگ سنگ الهام گرفته از طبیعت است .

سنگبری بعد از برش و صیقلی کردن سنگ اقدام به سورت بندی محصولات خود میکند و سنگ هایی که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی بهم دارند در یک سورت قرار می دهد.

البته باید به این نکته بسیار توجه داشت که هر سنگی با دقیق ترین سورت بندی هم در آن درصدی تلورانس وجود دارد و این جزئی از طبیعت سنگ محسوب می شود.

چه سنگی برای نما مناسبه؟این سوال هم به طور مکرر قبل از خرید سنگ پرسیده می شود.سنگ های تراورتن از جمله سنگ های مناسب جهت ساخت نما محسوب می شوند.

از بین سنگ های تراورتن، تراورتن عباس آباد در بین ساختمان سازان و پیمانکاران ساختمانی محبوب می باشد.سنگ تراورتن عباس آباد به دلایلی که ذکر شد طرفدران بسیار زیادی دارد.

درجه بندی سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ عباس آباد براساس طرح و رنگ به درجات مختلفی تقسیم بندی می شود:

ویژگی های سنگ تراورتن عباس آباد

اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین ویژگی های سنگ عباس آباد اشاره کنیم ، تنوع در سورت بندی بارز ترین شاخصه ی این سنگ نما می باشد.
سنگ تراورتن عباس آباد پس از استخراج از معدن وارد کارخانجات سنگبری می شود. این کارخانجات سنگ یا اصطلاحا سنگبری سنگ های کوپ را برش داده و در ابعاد مورد نظر فرآوری می کنند.
سنگ تراورتن عباس آباد بی موج
سنگ عباس آباد در کارخانجات تولید سنگ به دو صورت برش داده می شوند.
سنگ تراورتن بی موج عباس آباد
سنگ تراورتن موج دار عباس آباد
برای تولید سنگ تراورتن بی موج عباس آباد سنگ را در جهت موج آن برش می دهند، اما جهت تولید سنگ تراورتن موج دار عباس آباد برش سنگ به صورت عمود بر موج انجام می شود.

سنگ تراورتن بی موج عباس آباد یکی از پر فروش ترین سورت های سنگ عباس آباد محسوب می شود.

کارخانه تولیدی صنایع سنگ درکاو با به کارگیری نیروهای مجرب و استفاده از به روزترین دستگاه ها توانسته سهم بسیار بزرگی از صنعت این سنگ را به خود اختصاص دهد.